طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

بسم الله الرحمن الرحیم

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود مستقیم از سایت‌های اشتراک فایل با نرم افزار MiPony v2.0.4

users
Views
بازدید : 14540 بار

دانلود مستقیم از سایت‌های اشتراک فایل با نرم افزار MiPony v1.6.1

| نسخه جدید MiPony v2.0.4 جایگزین نسخه قبلی شد |

شما با استفاده از این نرم افزار بدون داشتن اکانت Premium سایت های مختلف اشتراک فایل میتوانید بدون محدودیت از این سایت ها فایل دانلود کنید. در واقع شما برای دانلود از سایت هایی نظیر Hotfile, Rapidshare, Depositefiles, Filefactory, Megaupload, Easy-Share, Gigasize, Mediafire, Uploading, 4shared و بسیاری از این قبیل سایت ها نیاز به خرید اکانت Premium هر کدام از این سایت ها دارید و اگر هم بخواهید به صورت رایگان از این سایت ها فایل دانلود کنید با محدودیت های زمانی و یا وارد کردن کد و سایر این مشکلات رو به رو خواهید بود. این در حالی است که این نرم افزار بدون هیچ یک از این محدودیت ها فادر به دانلود فایل از لینک مورد نظر شما می باشد. به عنوان مثال شما برای دانلود فایل مورد نظرتان از سایت RapidShere کافیست تا لینک فایل را وارد این برنامه کنید و سپس نرم افزار به صورت خودکار اقدام به دانلود آن می کند. همچنین اگر شما چند لینک از این سایت داشته باشید نیازی نیست که به صورت تک تک آنها را وارد کنید و منتظر بمانید تا دانلود هر فایل به اتمام برسد، بلکه تمام لینک ها را وارد نرم افزار میکنید و سپس دانلود فایل ها به صورت اتوماتیک یکی پس از دیگری آغاز میگردد و شما با خیالی آسوده به دیگر کارهای خود رسیدگی می کنید.



 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت دانلود فایل از سایت های اشتراکی معروف.
- پشتیبانی از پلاگین های مختلف از جمله Captcha Trader.
- امکان دانلود از سایت های مختلف بدون اکانت پرمیوم.
- امکان بهینه سازی سرعت دانلود.
- امکان قرار دادن لینک ها در حالت صف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...



دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 3.9 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع 

تغییر صدای خود با نرم افزارAV Voice Changer Gold v7.0.22

 

 

تغییر صدای خود با نرم افزارAV Voice Changer Gold v7.0.22

http://www.cdn.gfxpedia.com/software/zz/img/88.10.16/AV%20Voice%20C%20Gold.v.7022%20copy.jpg

شما می توانید با این نرم افزار به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و ... بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و ... استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

قابلیت های نرم افزار :
- دارای خروجی صدا با کیفیت بسیار بالا به وسیله تغییراتی که در صدا ایجاد کرده و افکت هایی که به آن می دهد.
- توانایی وارد کردن و مقایسه بین صدای افراد مختلف و همسانسازی آنها.
- توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد، زن و انواع حیوانات.
- توانایی ضبط کردن صدا از دیگر وسیله های خارجی و افکت گذاری بر روی آن.
- کاملا سازگار با انواع برنامه های اینرتنتی در ضمینه چت و گفتگو های صوتی از جمله : YIM, AIM, MSN, Google Talk, ICQ, Paltalk, Net2Phone .
- دارای equalizer ها و ابزاراتی پیشرفته برای حذف Noise و بهبود کیفیت صدا.
- دارای بیش از ۱۰۰ ها افکت برای ایجاد تغییرات در صدا.
- دارای مجموعه ای از صداهای افراد مشهور و گرفتن صدای کاربران و همسان سازی صدای کاربر با افراد مشهور و به عبارت دیگر تقلید صدای آنها !
- دارای ظاهری ساده و کاربرپسند و در عین حال حرفه ای.
و ...

  حجم: 16.2مگا بایت

  دانلود نرم افزار:

 

دانلود با لینک مستقیم

لینک کمکی(Hotfile)






  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

ترفند

ترفند پیدا کردن اطلاعات بایوس (Bios) برای مشاهده اطلاعات واقعی سخت افزار مربوط به یک کامپیوتر, هیچ مرجعی بهتر از توضیحات و مشخصات ارائه شده از سوی سازنده ان قطعات نیست.بنابراین اگر می خواهید فرضا از اصل بودن یک Main Board مطمئن شوید, بهتر است از این شیوه استفاده کنید. برای اجرای این ترفند: 1.ابتدا از قسمت Run از منوی Start عبارت Regedit را تایپ کنید تا وارد رجیستری ویندوزتان شوید.پس از ورود به رجیستری ویندوز, به مسیر زیر بروید: HKEY_LOCAL_MACHINE / HARDWARE / DESCRIPTION / SYSTEM اکنون مشاهده می کنید که در این بخش, مجموعه کلیدها و اطلاعات مربوط به BIOS ذخیره شده و شما می توانید اطلاعات مستند و دست اولی را راجع به هریک از قطعات کامپیوتر خود, در این قسمت بدست اورید.

منبع: www.siyan.blogfa.com