طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

بسم الله الرحمن الرحیم

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

بسم الله الرحمن الرحیم

آموزش طراحی سایت اصفهان

آموزش طراحی سایت اصفهان

اگر می خواهید آینده شغلی خود را تضمین کنید، همین حالا برای آموزش طراحی سایت حرفه ای اقدام کنید. برای اینکه خیلی سریع جذب بازار کار شوید؛ فقط لازم است در دوره آموزش طراحی سایت اصفهان شرکت موج دیجیتال شرکت کنید


کلاس آموزش طراحی سایت در اصفهان
 از این رو در دوره طراحی سایت در اصفهان تمام تلاشمان را کرده ایم که در آموزش طراحی سایت از پایه شروع کنیم و مباحث کاملا کاربردی را در سر فصل های دوره قرار داده ایم. اگر می خواهید آموزش طراحی سایت حرفه ای در اصفهان را به صورت پروژه محور و تضمینی تجربه کنید؛ همین حالا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید


آموزش طراحی سایت با وردپرس
وردپرس یک نرم افزار است که این امکان را به شما می‌دهد بدون کد نویسی و برنامه نویسی سایت خود را طراحی و اجرا کنید . کار با وردپرس اصلا سخت نیست اما نیاز به مهارت و آموزش دارد. وردپرس کلی برنامه جانبی (افزونه) و کلی قالب‌های رایگان دارد که شما می‌توانید سایت‌های مختلفی را طراحی کنید.

برای وردپرس درگاه پرداخت‌های ایرانی زیادی وجود دارد و میشه گفت همه بانک‌ها از وردپرس پشتیبانی می‌کنند. بنابراین اصلاً کار سختی نیست که یک وب سایت فروشگاهی یا شرکتی راه اندازی کنید .  
آشنایی مقدماتی با html/css:
html,css یک زبان کدنویسی و نشانه گذاری است که میشه گفت تمام صفحات وب با این تگ ها ساخته شده‌اند. شما برای ادیت قالب‌های وردپرس نیاز به یادگیری این زبان دارید .
آشنایی با photoshop :
برای طراحی تصاویر، اسلایدرها و طراحی کاور محصولات به فتوشاپ نیازدارید . ما در دوره گنجینه وبمستری فتوشاپ را به صورت کامل آموزش داده‌ایم .
آشنایی با سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو:
پس از اینکه سایت وردپرسی خود را طراحی و آماده کردید نیاز است با سئو و بهینه سازی آشنا شوید . در این قسمت می‌آموزید چگونه محتوای مناسب برای موتورهای جستجو آماده کنید . سپس روش‌ها و مهارت‌هایی می‌آموزید تا سایت خود را برای موتورهای جستجو آماده کنید .
بهینه سازی فرآیند خرید و افزایش فروش سایت از طریق وردپرس:
اکنون که وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود را آماده کرده‌ایم، نیاز است تا فرایند خرید سایت را بهینه کنیم . بهینه سازی به این معناست تا مشتریان خیلی راحت از سایت ما بتوانند خرید کنند. ما در این قسمت به شما می‌آموزیم که چگونه کاربر با کمترین کلیک به مرحله پرداخت و ثبت سفارش برسد..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.