طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

بسم الله الرحمن الرحیم

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

بسم الله الرحمن الرحیم

آموزش گذاشتن تصاویر متحرک GIF به عنوان تصویر گوگل پلاس


آموزش گذاشتن تصاویر متحرک GIF به عنوان تصویر گوگل پلاس

دوست داران استفاده از تصاویر متحرک   GIF از امروز توانایی استفاده از این تصاویر را به عنوان تصویر پروفایل گوگل پلاس خود خواهند داشت.

گوگل با اضافه کردن این امکان به کاربران این شبکه مجازی اجازه می‌دهد پس از انتخاب تصویر پروفایل جدید خود با فرمت GIF آن را مشاهده کنند و از این به بعد با تصویری متحرک به عنوان آواتار در این شبکه به فعالیت بپردازند. این ایده شاید برای بسیاری از دوست داران استفاده از تصاویر متحرک GIF در شبکه مجازی جذاب باشد اما بسیاری از کاربران نیز این امر را سقوط آزادی در تاریخچه وب می‌دانند و از نمایش تصاویر متحرک در نوار زمان گوگل پلاس خود خوشحال نیستند.

البته تصاویر انتخاب شده هم اکنون تنها در صفحه پروفایل اشخاص در هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل به صورت متحرک نمایش داده می‌شوند و در نوار زمان دیگر افراد این تصاویر به صورت ثابت (اولین فریم تصویر به صورت پیش فرض) به نمایش در می‌آیند.

طریقه استفاده از این تصاویر به عنوان تصویر پروفایل Google+ همانند گذشته است و پس از ورود به حساب کاربری خود و رفتن به قسمت تغییر تصویر نمایه توانایی انتخاب این گونه از تصاویر را نیز خواهید داشت. برنامه و سرویس آنلاین بسیاری مانند makeagif.com وجود دارند که با ارائه چند تصویر مختلف توانایی ساخت فایل‌های تصویری متحرک GIF را خواهید داشت اما اگر می‌خواهید از تصاویر متحرک موجود در وب برای این منظور استفاده کنید کافی است پس از رفتن به قسمت Advanced Image Search موتور جستجوگر تصاویر گوگل (با کلیک بر روی گزینه تنظیمات و یا همان آیکون چرخ دنده و انتخاب گزینه Advanced Search) و انتخاب گزینه Animated در فیلد type of image در میان تصاویر GIF موجود در وب جستجو کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
himed سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 15:43

salam

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.